Tuesday, June 23, 2009

Panggilan yang tak di duga....

Petang ahad 21hb ari tuh aku berehat sebentar tgk tv setelah smua kerja dah di bereskan... Tiba2 hp ku menjerit2 mintak di jawab "aduh malasnya nk bangun ambik hp" hp ku jauh dari tempatku lepak..hehe...tp tergerak ati nk jawab, tgk nom yg ku x kenali "sapa lak nie?" kata aku...ermmmm...nak jawab ka x mau...jawab jer la...so aku pon jawab...nak tau sapa?haaa....ikutilah perbualan ku dgn si misteri itu di bawah....

ahad 21/6/2009 - 03.29pm

aku: helloooo.....
xx: helo boleh bercakap dgn cik dila?
aku: (mcm nk kenal ja sora neh) yeee....saya bercakap..sapa neh??
xx: shawal bercakap nie...dila ada tgk facebook shawal?
aku: apaaaaaaaaa???????
xx: (ketawa) shawal nie...
aku: (cover suara yg terkezut) oooo....shawal....
xx: dila ada tgk facebook shawal kan...
aku: ya...ada... (padahal x pon tp dah tergagap2)
xx: jadi dila tau kan shawal kt kedah sekarang..
aku: yaaa.....saya tau...
xx: ok..kita jumpa malam nie kat hotel star city aloq staq (ckp kedah 2...)
aku: yaaaa....ok (masih terpinga2)
xx: hellooooo....dila ok?
aku: ya..ya.. saya ok
xx: confirm nk datang malam nie?
aku: ya...confirm...
xx: ok jumpa malam nie...byeeee...
aku: ok...bye...


jeng jeng jeng.... S.H.A.W.A.L call aku???????
biar betol???alaaaaaaaa.....shawal AF5 tuh x kan x kenai...ahhhh lantak la janji aku suke kat dier...kehkeh...2 yg over nk mampos bila idola call....dapat ja call tuh aku terus sms cik abe ku tersyg ckp mlm ni cnfirm kita p hotel star city...dier jwb ok...bagus cik abe ku sorang tuh, memahami kehendakku...kehkeh...

nak tau apa jadi malam tuh???ok tunggu blog seterusnya.....

No comments:

Post a Comment