Wednesday, May 13, 2009

Thanks atas kerjasama anda

Minggu lepas aku ade shopping online. Baju budak, aku bukan boleh tgk baju budak aku geram...asyik nak beli ja. Mcm mana tah aku terjumpa blog org jual baju2 budak neh, aku apa lagi terus rambang mata...2 nak nie nak...yg untung sapa???awen jgk....haha...so dalam banyak 2 aku bkenan laaaa serba sikittt...ewahhhh.....harga pon murah la wehhh... kat bawah neh baju n sluar yg aku beli...cantik,murah,kualiti mmg puas hati... Thanks kepada semua yg telah bg kerjasama dan melayan kerenah aku neh...salah silap mohon maaf,jgn serik lagi yahhhh!!! Haha..

Mula2 sekali aku jumpa baju nehhh..skali tgk cun,2x tgk lawa la plak...so aku pon tempah la apa lagi..baju neh aku beli kat styleyourkids.blogspot.com Thanks Fazeela!

Pas2 suar Levis nie plak...yg nie aku beli kat littlefeetstore.blogspot.com Thanks Naziha!

Pas2 tgk sana tgn sini terjumpa lak t-shirt Gap neh,kiut la plak..so beli la...aku beli kat cheekypinky.blogspot.com Thanks Intan!

Pas2 nak match kan dgn baju Flower Guess 2 aku terjumpa dgn suar Esprit neh..aku ingatkan suar neh long pant rupa2nya 3/4...haha..nasib x dan nak jual kat member aku...bengang ja member aku tuh..wehhh kalo hang nak beli hang bkak la my-kidszone.blogspot.com hang pilih la ape yg hang nak tp aku tau ko 2 malas kan xpe2 aku tlong tengok2 kan tok anak hang. Apa2 pon Thanks Lin!

Sekian..Selamat Bershopping

No comments:

Post a Comment