Wednesday, April 15, 2009

27 Januari 2009 - Selasa [TUNANG]

Assalamualaikummmm.......Baru ari nie dpt mulakan posting...nak citer pasal tunang ari 2 neh, lom basi lagi kot hehe...oklah nak dimulakan cerita pada tanggal 27 Januari 2009 hari Selasa jatuh pada hari ke 2 chinese new year maka dgn rasminya aku menjadi tunang org yg amat aku sayangi...Mula2 x de dalam perancangan pun nk tunang2 neh, tp dah tergerak hati kot kawan dah 6 tahun xkan nak biarkan lama2 kot, umur makin meningkat naik hehe.....(muda lg sebenarnya)..Pagi tuh sibuk la dgn persiapan2 majlis, saudara mara dah penuh umah tolong2 ape yg patut...aku??tolong gak ok ingat goyang kaki??hehe..sambil2 tuh dok mesej2 tunang pasal persiapan di sebelah sana...ari 2 bincang nk balas hantaran 3 berbalas 5...alih2 tukar, diorang wat 5 jd aku kna la balas 7 yer x???ermmmm....pikir punya pkir maka aku dan sepupu aku pakat nak wat hntaran pada saat2 akhir, so kmi berdua bergegas la ke pasaraya berhampiran utk beli apa2 yg patut. Kebetulan lak ari 2 kan cina raya so byk la kedai x bkak tp nasib la ada gak kedai yg bkak,bgus2 ako sokong kalau semua tutup mati laaaa........so kami beli yg ringkas jer,beli bakul,riben2 n buah...mudah kan??hehe...lepas membeli belah maka kami pon mulakan operasi mengasah bakat kami yg terpendam tuh..cewaahhhh.....

Tengok la pic2 yg sempat ku upload kat bawah neh..

Gambar sekitar hari pertunanganku...


Yang dalam bakul 2 la hasilnya...cun x?okla kan.....

dalam keta lek dari mekap kt romzy studio... Posing dpan hntaran..ada lg sebenarnya tp my mkcik lom hntar lg..

Nie la sepupu aku tuh...wanie nama dia..

Upacara menyarung cincin....ketaq wehhh....disarungkan oleh bakal kak ipar ku

Zureen excited nak "pakcu"...haha

Nanti aku upload lagi pic...ada lg sebenarnya tp x dan nk edit...

ok bubyeeee.........salam

No comments:

Post a Comment